nahtural : Rozświetlające masło do ciała z pyłem perłowym i algami

sobota, 27 sierpnia 2016

Rozświetlające masło do ciała z pyłem perłowym i algami



Witajcie kochani w drugim poście na tym blogu! Dziękuję za świetne rady odnośnie blogowania. Na pewno się przydadzą i każdą wezmę pod uwagę. A co w dzisiejszym poście?  Dzisiaj pod lupę weźmiemy rozświetlające masło do ciała z pyłem perłowym i algami firmy Avon. Mieliście już z nim do czynienia? Jeśli tak, to co uważacie na jego temat? Jeśli nie- zapraszam do recenzji jaką dla was przygotowałam!  



Na sam widok pudełeczka możemy stwierdzić, że produkt wygląda zachęcająco. Masło ma 200 ml, wbrew pozorom wcale nie jest go mało. Ponad to masło wypełnione jest po sam brzeg pudełeczka i nie jest pożałowane. 


Po otwarciu poczułam przyjemny zapach, który okazał się być dość intensywny. Jako osoba bardzo wybredna jeśli chodzi o zapachy byłam w stanie śmiało stwierdzić, że ten przypadł mi do gustu. A co z konsystencją masła? Okazała się być dość gęsta. Nie mniej jednak rozprowadzenie go na skórze nie przyniosło żadnych problemów.


Masło to zawiera w sobie ekstrakty z alg i pył perłowy, który zapewnia doskonałe nawilżenie, poprawia kondycję skóry a także przywraca jej naturalny blask. Skóra staje się rozświetlona. Co jest najfajniejsze, to fakt, że avon nie pożałował świecących drobinek, które znajdują się w masełku. Efekt wygląda oszałamiająco. W świetle słonecznym skóra wygląda na zdrową i zadbaną.

Cena takiego masła to ok. 30 zł. Osobiście oceniam ten produkt na 8/10. Minusem jest cena, która faktycznie mogła być troszkę niższa. A wy jak oceniacie to masło? 

118 komentarzy:

  1. Miałam maseczkę z tej serii i bardzo dobrze mi się sprawdziła. Drobinki w niej zawarte fajnie oczyszczają. Pozostawia cerę odświeżoną i lekko nawilżona :)
    Pozdrawiam velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pyłem perłowym i algami miałąm żel-krem do twarzy tzn. jeszcze mam i spisał się ekstra! Musu do ciała nie miałam ale zamówiłam sobie mus z tej samej serii lecz tą nowość z lawendą, jestem ciekawa jak sobie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie spotkałam się z tym masłem, ale moje mama używa innych produktów z tej serii i jest bardzo zadowolona :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam z tym masłem do czynienia, ale wygląda zachęcająco. Poza tym dodałaś śliczne zdjęcia. Mówisz, że jesteś początkująca, a mam wrażenie, że masz bardzo duże pojęcie o blogowaniu i wiesz, co robisz :) Oby kolejne posty były tak samo dobre, a nawet jeszcze lepsze!
    Pozdrawiam gorąco,
    zaczarowane-szablony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię serię planet spa z avonu :) Szkoda, że cena taka wysoka :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy product, nigdy go nie miałam, ale chętnie go wypróbuje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile mnie pamięć nie zawodzi miałam kiedyś jakiś ich... krem do rąk? A może ja po prostu znalazłam temu takie zastosowanie. W każdym razie zapach był nieziemski, a i konsystencja w sam raz.
    Pył perłowy i algi- brzmi ciekawie.

    Piszesz, że uznajesz obs za obs, więc obserwuję i byłabym bardzo wdzięczna za to samo :)

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie sobie zakupię to masło do ciała ale po wypłacie bo do najtanszych nie należy. Ale skoro ocena jest tak wysoka to chętnie wypróbuje :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tego masła. :) Może kiedyś kupię. :) Obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny produkt :)
    Obserwuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super się prezentuje :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam je kiedyś i całkiem dobrze mi się go używało :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. great post :) Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam okazji wypróbować tego masła. Przy najbliższych zakupach poszukam tego produktu :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt , fajna recenzja.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne masełko do Ciała <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam doczynenia z takim masłe, ale z miłą chęcią wypróbuję :) Wszystko zachęcające oprócz tej ceny - troszeczkę za drogo :)

    Zapraszam :) Jeśli się spodoba - zaobserwuj, odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tym, ale wygląda fajnie ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie napisałam na innym blogu, zdjęcia kosmetyków z tej serii budzą we mnie wspomnienia, jak kupowałam kolejne produkty z tej serii ok 10 lat temu. I ciągle ona jest... :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ale lubie ta serio z planet spa :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię masła z Avona, tego jeszcze nie miałam :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy go nie miałam , jednak może wypróbuję , już dawno nie kupiłam nic z Avonu .

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś jakiś balsam z tej serii spa i wspominam go pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. I know that. It is amazing... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    http://jovanica92.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome post! I love this product ;)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam tego masełka, ale 30 zł to faktycznie trochę drogo :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam nie dawno to masło ;) Jak na razie jest super :) Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam i miłej niedzieli.
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie miałam tego produktu, ale chętnie go wypróbuję :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry produkt musi kosztować :) OBSERWUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne paznokcie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ogolnie lubie kosmetyki Avon, i uzywalam ich dosc sporo jednak tego masla nigdy, ale zaciekawilas mnie swoja recenzja i chetnie nastepnym razem przetestuje;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam wszelkiego rodzaju masla do ciala i stosuję ja zawsze przy kąpieli, ale nie wiedzialam, że Avon wypuścil maselko z drobinkami- aaaaa szał, koniecznie muszę sobie je sprawić ! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam coś od nich ;) masła bardzo sobie cenię, w praktycznie każdym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię masła do ciała, akurat tego konkretnego nie miałam ale inne z tej właśnie serii planet spa. W zasadzie nie przepadam za firmą Avon, byłam długo konsultantką i po wypróbowaniu większości kosmetyków stwierdziłam że taniej i lepiej zaopatrywać się w rossemanie :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam tego masła, lubię produkty z Avonu, jednakże tak jak mówisz ich ceny nie są przystępne bo można znaleźć zdecydowanie tańsze zamienniki, kto wie czy nie skuteczniejsze. Chociaż to masło naprawdę prezentuje się ciekawie poprzez swój skład!

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog!
    strefa-wolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. |Nie miałam tego masełka, ale wygląda bardzo ciekawie :) Kusi mnie to rozświetlenie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam nigdy tego masełka ale prezentuje się extra :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie miałam tego masła, ale moja mama właśnie zamówiła sobie relaksujący mus do ciała, który jest świetny :) z Avon mam maseczkę i peeling do twarzy, marka ma w swoim asortymencie naprawdę fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ciekawy kosmetyk :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam tego masełka, ani nawet o nim wcześniej nie słyszałam ;o

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy o tym nie słyszałam :) z chęcią wypróbuje :)
    http://gabrielakita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Koniecznie muszę wypróbować!
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. O, jeszcze się z tym masełkiem nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. W sumie z chęcią sama się przekonam co do masełka:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakoś nie śledzę produktów tej firmy ale masło rozświetlające wydaje się zachęcające i rozejrzę się może za tańszymi odpowiednikami?
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  47. mnie avon nie korci aż tak by jego pielęgnację brać. lubię jedynie perfumy od nich:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wydaje się fajne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  49. Z Avonu przeważnie zamawiałam perfumy, nigdy jeszcze nie skusiłam się na masło, ale może czas spróbować ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ja też zawsze perfumy od nich brałam:)

      Usuń
  50. Uwielbiam AVON, zamawiam u nich często szampony, które są rewelacyjne :)
    Co do masła to chyba się na niego skuszę :)
    obserwuję ;*

    ulciiakblog [klik]
    odwdzięczam się za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  51. Masło wygląda bardzo, bardzo zachęcająco jednak ja zawsze mam obawy, dotyczące produktów z rozświetlającymi drobinkami, że skóra będzie się tandetnie świecić. Ale skoro twierdzisz, że po tym maśle skóra wygląda na bardzo zdrową, to wierzę i na pewno wypróbuję, gdy będę zamawiać coś z Avonu :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  52. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam nigdy tego masełka, chyba jestem zbyt oddana The Body Shop pod tym względem;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cena faktycznie wysoka, ale chętnie wypróbuje to masło:)
    Piękny kolor na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cena wysoka ale myślę że to masło jest warte swojej ceny!
    Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja uwielbiam masła, teraz wykańczam masełko od Nacomi które polecam :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię tą serie planet spa z Avonu:) Fajne kosmetyki ale racja, mogłyby być odrobinkę tańsze;)
    Z przyjemnością obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy nie miałam. Rzadko sięgam po produkty z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  59. Niestety nie miałam doczyniania z tym masłem. Nigdy nie byłam pewna co do produktów Avona. Może jednak czas przełamać bariery?
    Pozdrawiam i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Tego masła jeszcze nie miałam, a lubię kosmetyki rozświetlające. Po kosmetyki Avon bardzo rzadko sięgam.
    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nice post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower # 113 if you want, come to my blog ♥

    https://teresaemme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam produkty Avon,ale tego jeszcze nie miałam :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Pytałaś o wspólną obserwacje – ja już :)
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  64. Praktycznie w ogóle nie używam kosmetyków z Avonu, ale to masło bym chętnie wypróbowała :)
    Szkoda, że taka wysoka cena :(

    Obserwuję :*
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Nigdy nie używałam takiego masła, ale produkt wydaje się być fajny. :)
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Odpowiedzi
    1. no więc czekam wtedy bd fback a na razie nie widze zadnej obserwacji

      Usuń
  67. używałam wiele masełek, ale te wydaje się być nadzwyczaj ciekawe i takie naturalne :) Gdyby nie cena, bez zastanowienia kupiłabym ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  68. Wygląda kusząco, fajnie by było przetestować ten produkt :) Masz piękne paznokcie tak w ogóle <3 pytałaś o wspólną obserwację :) ja już obserwuję kochana. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Obecnie nie używam tego typu produktu jakoś nie odczuwam takiej potrzeby. Super blog i jeśli nazywasz go początkującym to chyba mój się jeszcze nie narodził :D
    Obserwuję! :)
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ja Ciebie też już obserwuje kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Jeszcze nie miałam tego masła ale jak będzie jakaś promocja to się skuszę :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. czekam z niecierpliwością na nowy post :)
    zapraszam do mnie - nowy post :) daj znać co o nim sądzisz! :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny blog, zdecydowałam się zaobserwować:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ciekawe ... moja mam lubię tę serię avon :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  75. Średnio lubię produkty Avon - mam do nich mieszane uczucia :)
    Obserwacja siedzi :)
    Jakbyś chciała oddać głos to byłabym wdzięczna : )
    http://zblogowani.pl/wpis/7313929/lato-w-kolorachindigo - na górze po lewej stronie :)
    Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo lubię kosmetyki z tej serii Avonu- ten balsam ma bardzo przyjemny zapach i konsystencję :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ciekawa recenzja, przyznam się szczerze, że mimo mojego uprzedzenia do firmy Avon jest zachęcająca. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    Może wspólna obserwacja? Daj znać :)
    www.camodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Nigdy nie miałam styczności z tym masłem, wygląda zachęcająco i fajna recenzja :D zapraszam :) http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Używała wielu kosmetyków z Avonu ale akurat tego masełka nie miałam ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. z 'planet spa' miałam już jedno masełko - było świetne :) to również zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  81. Kiedyś dostałam w prezencie to masło i pamiętam, że miało przecudowny zapach. Ale 30 zł. to faktycznie trochę dużo jak na takie masełko.

    dressed-in-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. To masło rozświetlające mnie zaciekawiło
    Pytałaś o wspólną obs, ja już ;p

    Zapraszam[KLIK] rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Miałam z tej serii maskę do włosów, była genialna :) Ale nie lubię masełek do ciała :( Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. obserwuję z przyjemnością!:)

    OdpowiedzUsuń
  85. świetne jest to masło ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  86. Masło jest świetne. Bardzo fajnie czyta się Twoje recenzję. Widać, że lubisz to co robisz :) Z przyjemnością Cię zaobserwujemy :) My wraz z chłopakiem również dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Nigdy nie używalam :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. this product looks really good!

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam planet spa!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  91. Wiem że post dotyczy czegoś innego ale masz cudowne paznokcie!
    Zapraszam do mnie http://carpediemxxxx.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  92. Raczej nie zamawiam nic z avonu ;p
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Nigdy o nim nie słyszałam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Seems like a great product!
    I wish you a nice weekend.

    I'm following you on Blogger now :) (#133)
    Kisses
    Celien | The Losing Struggle

    OdpowiedzUsuń
  95. Wcześniej o nim nie słyszałam, ale z chęcią przetestuję.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie ale zamierzam złożyć zamówienie firmy Avon więc na pewno przetestuję :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Właśnie składam zamówienie u swojej konsultantki i dorzucę do niego to masło, zachęcająco wygląda :)

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Po przeprowadzce za granice stracilam kompletnie kontakt z Avon,
    wyglada bardzo sympatycznie, chetnie bym przetestowala!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  99. nie używałam, nie przepadam za kosmetykami z Avon ;/

    OdpowiedzUsuń
  100. masła do ciała uwielbiam, tego z avonu nie mialam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo lubię kosmetyki z serii Planet Spa :) W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Cena maski nie jest tak droga :o Plus !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz- to bardzo mnie motywuje!
Krytyka? Jak najbardziej, jeżeli jest ona konstruktywna :)