nahtural : Welcome

czwartek, 18 sierpnia 2016

Welcome

Witajcie kochani na moim nowym blogu nahtural! 

Macie do czynienia ze świeżakiem w blogowych sprawach ponieważ od kilku lat nie prowadziłam żadnego bloga. Postanowiłam jednak na nowo spróbować swoich sił, tym razem jednak na blogspocie. Ja nazywam się Magdalena, miesiąc temu obchodziłam swoje dwudzieste urodziny. Myślę, że jestem osobą otwartą i łatwo nawiązuje nowe znajomości a blogspot będzie miejscem, gdzie nawiążę ich całkiem sporo. Pisanie bloga to dla mnie czysta przyjemność. Swój wolny czas spędzam czytając książki o których na pewno wspomnę tutaj nie raz. Lubię tworzyć grafikę komputerową, szkicować, aktywnie spędzać czas.  Mam nadzieję, że spodoba się Wam na moim blogu.



Nad ogarnięciem całego CSS'u namęczyłam się dobrych kilka dni. Nad zrobieniem tego szablonu również. Co prawda nie przyłożyłam się do niego za specjalnie i podejrzewam, że za niedługo wymyślę coś nowego. Dopiero wdrażam się w blogowanie, może macie dla mnie jakieś przydatne rady? Coś co na starcie powinno mi pomóc, chętnie usłyszę zawsze wskazówki. Za Wasze komentarze i odwiedziny bardzo dziękuję! Odwdzięczę się na pewno. 


Kochani bloga uważam za oficjalnie otwartego! Trzymajcie za mnie kciuki i życzcie mi wytrwałości w prowadzeniu tego bloga. A ja tymczasem uciekam poodwiedzać Wasze blogi. 

z pozdrowieniami ,
Madsi :)

56 komentarzy:

  1. Świetny szablon i ogólnie cały design bloga!
    Może wspólna obs? :) Ja już zaczęłam :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie zapowiada sie super :) Badz systematyczna, a na pewno zdobedziesz stalych obserwatorow.
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) wezmę to pod uwagę i postaram się pisać systematycznie :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się nagłówek ;) też kiedyś interesowałam się grafiką, nawet chodziłam do Technikum informatycznego, ale jakoś tak z biegiem czasu musiałam chodzić do pracy ogarniać mieszkanie no i tak oto moje zainteresowanie podupadło i większości pozapominałam :( Życzę Ci powodzenia no i Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie bardzo dobrze zapowiada się Twój blog , trzymam kciuki :)
    Zapraszam https://www.facebook.com/NatalieForever.blogspot/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nagłówek. Wydaje mi się, że cała sztuka w blogowaniu to systematyczność i duża aktywność na innych blogach. Życzę powodzenia i z chęcią będę obserwować twoje postępy :)
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam i obserwuję, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wygląd bloga! :) Ja rad żadnych nie mam, bo sama prowadzę bloga niezbyt długo... :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i powodzenia! ;)

    Ja też jestem tutaj nowa, więc świetnie Cię rozumiem haha
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam kochana , pamiętam jak ja dopiero co otworzyłam bloga :)
    Śliczny desing
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com - Za każdą obserwacje odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w blogowaniu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w blogosferze i powodzenia :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każda obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia :) Będę wpadać i czytać.

    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 3mam kciuki kochana za rozwój bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wytrwałości w blogowaniu!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wygląd bloga ! :*

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wygląd bloga jak na świeżaka w blogosferze! Robi naprawdę wrażenie!
    Czekam na więcej - obserwuje! i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przed opublikowaniem pierwszego posta nieźle się namęczyłam. Kilka dni pracowałam nad szablonem, zapoznawałam się z kodami css. I jakoś to wyszło. Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  16. Dopiero zaczynasz , a ja już czuję , że to będzie świetny blog ;) Życzę powodzenia i czekam na więcej .
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Proponowałaś wspólną obserwację:) Ja już obserwuję
    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No to jak o książkach czasem to będę wpadać :D życzę powodzenia i wytrwałości :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście będę wpadać! Świetnie sie zapowiada, powodzenia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, odpowiadam na każdą obserwacje! are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się bardzo ciekawy blog :) na sam początek życzę jak najwięcej sukcesów, wielu wyświetleń komentarzy i co najważniejsze, wiernych i prawdziwych czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początku w ogóle nie mogłam ogarnąć designu, na szczęście potem się udało chociaż i tak to dla mnie czarna magia :D
    Powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam i obserwuję ;D
    The rhythm of life

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia w blogowaniu, masz świetny początek, oby tak dalej :) Też dopiero zaczynam, mój blog działa od lutego i powolutku się rozwija - zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia w blogowaniu :) Design jest śliczniutki <3 Blogspot to był dobry wybór :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam szczerze, że design jest super - fajnie, że zaczełaś od podstaw i starasz się udoskonalić bloga już od początku. Trzymam kciuki

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w blogosferze!
    Szablon wygląda pięknie, chyba przesadzasz, że się do niego nie przyłożyłaś haha
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Blog świetnie sie prezentuje! Powodzenia :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzymy powodzenia i wytrwałości. Pamiętaj, jeśli raz coś ci nie wyjdzie to nie załamuj się i prowadź bloga dalej, bo to świetna sprawa. Na pewno będziemy tutaj częściej zaglądać. Pozdrawiamy velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam za Ciebie kciuki ja też niedawno zaczęłam prowadzić bloga i bardzo mi się to podoba :*
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje utworzenia samej szablonu, ja się tak zabieram za to i zabieram i końca nie widać, haha.
    Powodzenia w blogowaniu!

    Pozdrawiam! :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w blogowaniu i życzę weny twórczej! Szablon jest naprawdę świetny, przyłożyłaś się do niego!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  32. http://emptyystreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam kciuki, zapowiada się super! A wygląd bloga wyszedł Ci świetnie :o ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej wygląd bloga naprawdę wyszedł rewelacyjnie! :) Trzymam kciuki i życzę powodzenia! :*
    Obserwuję♥

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rysunki ;) ja również uwielbiam tworzyć żurnale ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ? komentarz chyba nie do mojrgo postu miał być ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapowiada się ciekawie :) Powodzenia w blogowaniu. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się twój szablon.
    Życzę powodzenia w blogowaniu. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  40. Powodzenia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam w blogosferze! Powodzenia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wytrwałości, Madziu! Co do rad hm, na pewno wielką rolę odgrywa systematyczność!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia! :-)

    A co do przydatnych rad - wkrótce minie 4 lata od startu mojego bloga i myślę, że poza systematycznością ważna jest maksymalna niezależność i pisanie o tym, o czym naprawdę masz ochotę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia :) Design ma bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Powodzonka ! sama od niedawna zaczełam blogowac . zapraszam do mnie .
    ps. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę Ci powodzenia! Początki są trudne! Ale na pewno dasz rade.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Udanego blogowania! ;D

    https://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz- to bardzo mnie motywuje!
Krytyka? Jak najbardziej, jeżeli jest ona konstruktywna :)