nahtural : Hello autumn, czyli małe przygotowania do jesieni

piątek, 16 września 2016

Hello autumn, czyli małe przygotowania do jesieni


Witajcie kochani! 

Na wstępie chciałam przeprosić za prawie dwutygodniową nieobecność na blogu. Mój internet zrobił mi figla i przestał działać. Jest bardzo spowolniony a pisanie tego postu okazało się być totalną męczarnią. Przez te dwa tygodnie nie wydarzyło się nic specjalnego. Byłam na małych zakupach. W sinsayu znalazłam czapeczki, które przypominają, że jesień tuż tuż. Nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Kupiłam dwie. Powoli zaczynam przygotowania na jesień i zimę, a Wy? Wracając do postu, w rossmaniee kupiłam balsam do stosowania po depilacji Venus. Z tej firmy mam już żel do depilacji i na mnie sprawdza się świetnie. Ciekawa jednak jestem jak sprawdzi się ten kosmetyk. Miałyście? Testowałyście? Jeśli tak to chętnie poznam Waszą opinię. Na koniec żel pod prysznic z adidasa. Jak dla mnie bardzo fajny, po ten produkt na pewno sięgnę jeszcze nie raz :)




Kochani, robicie już małe przygotowania na jesień? Ja swoje przygotowania zaczęłam od zakupu czapeczek  z sinsaya, które kupiłam za 20 zł. Jestem ogromnym zmarzluchem, dlatego nie wyobrażam sobie chodzić w zimie bez czapki. Gdzieś kiedyś słyszałam, że najbardziej marzniemy od głowy. Zapewne jest w tym ziarnko prawdy. Ale wiem, że niektórzy po prostu nie lubią chodzić w czapkach. A Wy jak macie? Lubicie chodzić w czapeczkach czy nie?




Kochani, mój blog znowu bije rekordy. Pod ostatnim postem ponad 100 komentarzy, wyświetleń bloga ponad 10 000. Jestem bardzo zadowolona, że blog rozwija się tak intensywnie. Zakładając go nie liczyłam na taki progres. Z tej okazji coraz poważniej myślę nad zorganizowaniem jakiegoś konkursu. Co myślicie na ten temat?! Chętnie poznam Wasze opinie. Na tym jednak chciałabym zakończyć post, bo wiem, że długich wypocin nikt czytać nie lubi. Trzymajcie się ciepło kochani. Zapraszam do wspólnej obserwacji!

Pozdrawiam,
Madsi z cappucinem w ręku :D


43 komentarze:

  1. W sumie nie robię nic specjalnego na jesień;p
    Proponowałaś obserwację wspólną, ja już ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie chcę przygotować do jesieni, chcę zatrzymać lato :) co do konkursu myślę że jest to fajny pomysł u mnie trwa jeden na FP a za sobą mam już dwa :) fajnie jest czasami zorganizować taką zabawę i komuś radość sprawić z wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, sama lubię brać udział w konkursach więc czemu by nie zorganizować jakirgoś? :) pomyślę w tym kierunku

      Usuń
  3. Mam ten sam żel pod prysznic :) Cudowne czapki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak sie sprawdzi ten balsam po goleniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, sama też jestem go ciekawa :)

      Usuń
  5. Też ostatnio byłam na zakupach w sinsayu. :) A czapki to must have dla mnie na zime. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapeczki są śliczne, chyba również muszę wstąpić do Sinsaya. Czapek nie za bardzo lubię nosić, chyba że są tak urocze jak te ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapki takie dziewczęce, prześliczne :) A Ja puki co celebruję wydłużające się lato, o jesieni nie myślę ;)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystaj kochana, bo to podobno ostatnie ciepłe dni :)

      Usuń
  8. Świetne są te czapki, sama muszę sobie jakieś kupić :) Jeszcze nic nie kupowałam na jesień, ale może w najbliższym czasie coś bedę powoli kupowała :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapki cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja podobnie jak ty nie wyobrażam sobie zimy bez czapki, czapki są świetne też ostatnio je oglądałam będą w sinsay ale stwierdziłam że jeszcze jest zbyt gorąco aby myśleć o takich zimowych rzeczach :) Nie chciałam jeszcze przestraszyć tego pięknego wakacyjnego słońca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję, zapraszam również do obserwacji mojego bloga :)

      Usuń
  11. o świetne czapki! chyba sobie taką jedną sprawie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też muszę sobie kupić taką czapeczkę. Ja ogólnie lubię chodzić w czapkach, a zimy bez nich sobie nie wyobrażam :)
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och nie chcę myśleć jeszcze o jesieni :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż nie za bardzo chcę myśleć o jesienni to i tak można ją wyczuć w powietrzu :/

    Śliczne czapki ♥

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję i zapraszam do mnie jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne czapki :) Jeszcze nie zaczęłam przygotowań na jesień, czy zimę, bo ciągle liczę na piękną pogodę :D pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Już zakupiłam mały zestawik ciuchów na jesień. Jak uzbieram jeszcze troche pieniędzy to może kupię coś do makijażu. Gratuluje sukcesów :D
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne te czapeczki :) ciepłe dni w końcu się skończą a podobnie jak ty też ze mnie zmarźluch :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Czapki sztos! Ja nigdy nie testowałam tych kosmetyków. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. czapka - mega *.* wspolna obserwacja ? zapraszam<3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super są te czapki :)
    Ja sama muszę się nad jakąś rozejrzeć więc wpadnę do sinsaya :)

    Konkurs spoko sprawa :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i Ty znajdziesz tam jakąś czapeczkę, bo wybór był nie mały z tego co widziałam :)

      Usuń
  22. Śliczne czapki :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję ;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Super czapki :) I masz bardzo ładny kolor paznokci :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna czapka ta z napisem "love" mam podobną :) Gratuluje ponad 10 000 wyświetleń!

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam ani balsamu, ani żelu. Czapki fajne, czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam tego typu czapki ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie balsam się nie spradził i poszukuje innego.
    Czapeczki fajne. Chyba faktycznie pora przygotować się na jesień! :/

    Hah, obecnie pije cappuccino! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam już mnóstwo opakowań tego żelu z Adidasa, również w innych wersjach zapachowych, jest świetny! ;)
    Ładne czapeczki, właśne muszę sobie jakieś kupić, bo nie ma nic gorszego niż przemarznięte uszy ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie chodzić w czapkach, bo tez jestem zmarzluchem, problem w tym że mało czapek mi pasuje :D
    Co do kosmetyków to mam piankę do golenia z tej linii i jest naprawdę fantastyczna!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pianka również przypadła do gustu :)

      Usuń
  30. Jakie piękne czapki! :* co do kosmetyków nie używałam żadnego, choć z firmy Venus mam piankę do golenia i jest świetna! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne czapeczki, zwłaszcza ta różowa <3 Nie używałam żadnego z kosmetyków, ale na pewno któryś przetestuję :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakiś czas temu miałam meeega uzależnienie od tego żelu pod prysznic :)
    Super blog, obserwuję i zapraszam slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne nowości :) czapeczki są genialne *.* szkoda, że nie pasuje mi taki krój, bo właśnie takie czapki najbardziej mi się podobają... ogólnie nie ma czapki, która by mi pasowała, więc noszę rzadko :P
    gratuluję statystyk, konkurs to ciekawy pomysł :)
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz- to bardzo mnie motywuje!
Krytyka? Jak najbardziej, jeżeli jest ona konstruktywna :)