nahtural : Jesień nie taka zła jak ją malują, czyli jesienne inspiracje

środa, 28 września 2016

Jesień nie taka zła jak ją malują, czyli jesienne inspiracje

Kochani, łatwo jest narzekać na tą jesień... przecież robi się tak szaro, buro i ponuro. Ale przecież jesień ma tyle plusów, których nawet nie zauważamy. Postaram się Wam nieco przybliżyć moje dzisiejsze przemyślenia. Z czym tak naprawdę kojarzy mi się  jesień? 

♥ Duże i ciepłe sweterki w których chyba każdy lubi chodzić jesienią
♥ Cieplutkie kakao, kawa lub gorąca czekolada koniecznie podana do łóżka
♥ Zimno na zewnątrz i wiatr
♥ Ciepłe szaliki wygrzebane z szafy, czapki i rękawiczki
♥ Wieczorne oglądanie seriali i czytanie książek
♥ Liście zmieniające kolor i spadające z drzew
♥ Zapachowe świeczki to konieczny must have jesieni
♥ Halloween oraz dynie 
♥ Długie jesienne spacery
♥ Cieplutkie posiłki, które rozgrzeją nas jesienią
♥ Puchate skarpetki, papcie oraz zakolanówki
♥ Zbieranie grzybów w wolnych chwilach
♥ Święto zmarłych, pięknie oświetlone nocą cmentarze


Kochani, łapcie trochę jesiennych inspiracji ze zszywki :D

                    



                

Buty na jesień
            
 
Sweterki <3 
           

         

A Wam z czym kojarzy się jesień?  Do następnego kochani! :)

65 komentarzy:

  1. Mnie się kojarzą podobnie jak Tobie, z puchatymi skarpetkami :D A po za tym z początkiem studiów, co raz krótszym dniem, chłodnymi dniami, aczkolwiek jesień ma też swoje plusy, chociażby piękna sceneria, która cieszy oko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, coraz szybciej robi się ciemno :)

      Usuń
  2. Prześliczne inspiracje kochana, ale buty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sweterki <3 Musze się w nie zaopatrzeć; ) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham jesiń jest moją ulubioną porą roku :)
    Świetne inspiracje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje , fajne fotografie wybrałaś.
    Bardzo lubię jesień ,cenię ją za piękne kolorowe krajobrazy .
    Świetny post
    Pozdrawiam kochana'
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się z tym kojarzy jesień ale i tak nie lubie tej pory roku. Zdania niestety nie zmienię :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień to oczywiście kolorowe i szeleszczące liście pod nogami:) Śliczne inspiracje, sweterki są super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko świetne :) ja lubię jesień o ile jest ciepła i nie ma deszczu :) tak to ma piękne barwy ale mimo wszystko jestem ciepłolubna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ludzi i uwielbiam to jak sie prezentuja.. Jesień kojarzy mi się z cieplymi plaszczami, eleganckimi paniami w kozakach, czapkach i szalach.. Z ciepla atmosfera w domu, zapachem swieczek, cieplego koca i herbaty z cytryna..

    typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zupełnie tak jak Ty kochana :)

      Usuń
  10. Przepiękne inspiracje. Uwielbiam takie jesienne inspiracje ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. jesień ma wiele twarzy - extremalnie klimatycznych

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi z kocykiem i herbatką :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jesień to czekolada herbatka i kocyk;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień zdecydowanie kojarzy mi się ze ślicznymi sweterkami i burgundem na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień zdecydowanie kojarzy mi się z pięknym kolorowym krajobrazem, sweterkami, kocykami i herbatką ;)

    Pozdrawiam, mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystkie aspekty jesieni, które wymieniłaś. :3 No.. może za wyjątkiem zbierania grzybów, bo za tym nie przepadam, ale spacery, czy swetry jak najbardziej. Moda jesienna jest bardzo klimatyczna, przytulna i wygodna. Śliczne inspiracje.

    zapraszam: http://lacylure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja polubiłam jesień jakieś 2 lata temu, kiedyś jej nienawidziłam :p
    cóż, bardzo lubię tę porę roku, głównie za krajobrazy i dużo ładnych miejscówek na sesje zdjęciowe, wieczory spędzone pod kocem, z jedzonkiem i ulubionym serialem czy też filmem oraz za ten klimacik :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się jesień kojarzy głównie z gorącą herbatą i ciepłymi swetrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I tak się nie przekonam do jesieni haha :) Lato!

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Zapraszam Cię na kolejny, nowy post!
    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta druga stylizacja w pierwszym rzędzie <3
    Nie znoszę jesieni bo nie znoszę zimna ;p. Ale lubię, gdy świeci słońce a park jest cały złocisty <3.
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog :)

    może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hm.. Jesień kojarzy mi się z kocem, herbatką ;)
    Świetne inspiracje ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam jesien :) ale taka typowa polska, zlota.. ahhh :))
    pora zakupic zapas pysznej herbatki i cieplutki kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesień mi sie kojarzy z lenistwem!

    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. inspiracje zrobiłaś genialne, bardzo mi się podobają ♥
    faktycznie w jesień też można ładnie wyglądać!

    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się chce to się potrafi! Dziękuję <3

      Usuń
  26. Jesienią można słuchać smutnej muzyki i nikt Ci nie powie, że jesteś zdołowany :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspiracje piękne ^^ szczególnie to buty :d chociaż wszytko świetne ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam w jesień sweterki i herbatę! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesień kojarzy mi się z długimi wieczorami spędzonymi w łóżku z ulubioną książką :D
    Obserwuję i czekam na rewanż :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zaraz do Ciebie zaglądnę :*

      Usuń
  30. cudne inspiracje <3 uwielbiam takie sweterki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Inspiracje bardzo fajne ale ja mimo wszystko nie lubię jesieni :( Jesień kojarzy mi się z zimnem, deszczem, chlapą i długimi wieczorami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tam nadal nie przepadam za jesienią mimo, że zaraz mam urodziny :)
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogólnie jesień jest cudowna, tylko pogoda trochę wprawia w taką melancholię ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty z drugiego obrazka - białe ♥ Zdecydowanie bym chciała!
    Ogólnie nie lubie jesieni, jest to najgorsza pora roku jaka może istnieć. Choć nie chodzi tu o sam krajobraz, bo on jest piękny a o to, że odczuwam największe zimno wtedy - a tego akurat nie lubie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest, bo dzisiaj strasznie zmarzłam jak tylko wyszłam na pole ;oo

      Usuń
  35. bardzo fajne inspiracje, oddaja w 100% rowniez moj gust :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja uwielbiam jesień i jesienne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  37. super inspiracje szczególnie podobają mi się te grube sweterki ;)
    Obserwujemy zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi się w sumie kojarzy tylko ze świeczkami zapachowymi i cieplutkimi sweterkami, które elektryzują moje włosy, jak najbardziej się da! Nie lubię jesieni, uważam ją za porę przejściową, w oczekiwaniu na ukochaną zimę ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne inspiracje, bardzo lubię takie grube, luźne swetry :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. super sa te sweterki :))
    Byłabyś chętna na wspólną obserwację? daj znać u mnie, jeśli tak ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnimi dniami jesień kojarzy mi się z deszczem i pluchą :) i ciepłym kocykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Awh kocham sweterki <3 Sa takie milusie! <3

    Zapraszam do siebie :)
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie jesień to za duże swetry, ciekawe książki i dobra herbata.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam jesień za swetry, szaliki i długie wieczory :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wolę lato,ale jesień ma swój wielki urok.Też stawiam na grube swetry i trapery :) Co powiesz o wspólnej obserwacji? Zapraszam do mnie : http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne inspiracje, lubię słoneczna jesień, taka deszczowa jest zbyt depresyjna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. luźne ciepłe swetry po prostu kocham ♥
    super, że dostrzegasz plusy w tym, na co ludzie zwykle dostrzegają, a rzeczywiście jesień jest piękna - choć wietrzna to bardzo kolorowa i ma wspaniały klimat ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. kocham jesień, szczególnie sweterki :3
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/ <- odpowiadam na obserwacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz- to bardzo mnie motywuje!
Krytyka? Jak najbardziej, jeżeli jest ona konstruktywna :)