nahtural : Nowe zdobycze golden rose & wibo

wtorek, 27 grudnia 2016

Nowe zdobycze golden rose & wibo


Witajcie kochani! W całym tym świątecznym zamieszaniu zapomniałam o napisaniu nowego postu. Dzisiaj mam dla Was post świąteczno-kosmetyczny. Produkty, które dzisiaj przedstawię testuję od niedawna jednak nawet po krótkim czasie mam wyrobione zdanie na ich temat. 
A co słychać u mnie? Święta upłynęły mi spokojnie, trochę w gronie rodziny a także z moim chłopakiem. Był to czas w którym mogłam odpocząć i zregenerować siły. Teraz intensywnie poszukuję jakiejś kreacji na sylwestrową noc i jutro uderzam na poszukiwania do galerii. Mam nadzieję, że szybko znajdę wymarzoną sukienkę. A Wy, macie już przygotowane kreacje sylwestrowe? Ja swoją poszukuję od miesiąca i jak widać ciężko jest mi znaleźć idealną propozycję. Czas nieubłaganie leci do przodu. Niedawno święta, teraz sylwester... Myślę, że będzie to ostatni post w tym roku. Cieszę się, że spędziłam tu 5 miesięcy bo wracając pamięcią próby blogowania na blogspocie kończyły się po kilku postach. Teraz jednak mam większy power i chęci do blogowania! 


Matowe pomadki golden rose!


Przed zakupem tych pomadek przeglądnęłam wiele opinii na ich temat. W zasadzie wszystkie dziewczyny były zadowolone i już na starcie byłam nastawiona optymistycznie. Kupiłam trzy kolorki i każdy z nich okazał się być idealny! Pomadki pięknie pachną, są trwałe i mają ładne kolory. Cena też nie jest wygórowana. Podsumowując są to jedne z moich ulubionych pomadek i na pewno powiększę swoją kolekcję o nowe odcienie! Polecam serdecznie do przetestowania tych cudeniek! 




 3 steps to perfect face, wibo

 W jednej paletce, brązer, rozświetlacz i róż. Co do brązera- okazał się być naprawdę świetny. Odcień nie jest pomarańczowy, nie zawiera żadnych drobinek brokatu idealnie wygląda na twarzy. Natomiast co do rozświetlacza i różu- mniej mnie urzekły. Nie mniej jednak nie żałuję zakupu, brązer szybko znika z paletki! 



 Rzęsy golden rose

Rzęsy po zaaplikowaniu okazały się baardzo długie. Nie jestem przyzwyczajona do takiej długości bo sama długimi rzęsami nie mogę się pochwalić. Rzęski wyglądały jednak na oku bardzo ładnie i naturalnie. Śmiało mogę je polecić, ja jednak muszę wybrać się na zakupy i kupić te w średniej długości, być może będą mi pasowały bardziej niż długie ;P Kochaniu co do dzisiejszych kosmetyków, mieliście? Testowałyście?


Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Za każdy postaram się odwdzięczyć! Zachęcam do wspólnej obserwacji! Tymczasem uciekam,  do następnego postu kochani!

27 komentarzy:

  1. ostatnio po raz pierwszy miałam okazję zakupić matową pomadkę z GR i jestem zadowolona, muszę wypróbować inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne te pomadki
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pomadki GR <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka z wibo jest świetna! Używam jej od roku i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki GR uwielbiam <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham produkty z Golden Rose! Mam całą kolekcje i zawsze ich używam.
    Mój blog KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te kredki, właśnie tą najciemniejszą mam na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że na żadnym zdjęciu nie widać numerka pomadki, bardzo by się przydał. ;) sama też mam trzy, tylko ciut jaśniejsze z tego co mi się wydaje i bardzo je lubię. :) a paletka od Wibo jest cudna. :) co do kreacji sylwestrowej to na razie mam jedynie bluzkę, myślę ciągle nad dołem. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Matowe pomadki to coś co zaczęlam uwielbiam i używać, także tego typu produkty zawsze mi się będą podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te kredki golden rose!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szukałam stacjonarnie tych matowych pomadek z golden rose, jednak nigdzie nie mogłam ich znaleźć, a słyszałam same pozytywne opinie. No cóż, będę szukać daleć...

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. O uwielbiam te pomadki z Golden Rose! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lista moich ulubieńców z szafki! Super produkty! <3
    Leci obserwacja! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tę firmę:D ich mazidła do ust są po prostu cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej uwielbiam produkty tej firmy <3
    Piękne kolorki konturówek
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam troszke tych pomadek ale już nie bardzo spełniają moje oczekiwania :/ znalazłam dużo trwalsze
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam tych pomadek ale słyszałam, że są świetne. Życzę Ci aby 2017 rok przyniósł bardzo dużo motywacji do dalszego prowadzenia bloga! :) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pomadki z Golden Rose :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham te szminki z Golden Rose!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować tych pomadek, wszyscy je zachwalają :D
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. KOCHAM TE PRODUKTY! aaa!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią sięgnę po matowe pomadki z GR ♥
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam jedną pomadkę z Golden Rose własnie w tym odcieniu! :)
    Paletka Wibo kusi mnie i może kiedyś ją zakupie, może na promocji w Rossmanie, która już niedługo ;p

    Zapraszam do siebie :) Zostaję u Ciebie na dłużej. :) https://myfantasyandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kusza mnie te kredki z GR, ale póki co, amm zatrzęsienie pomadek, ktore wypadałopby zuzyć przed kupnem nowych ;p

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz- to bardzo mnie motywuje!
Krytyka? Jak najbardziej, jeżeli jest ona konstruktywna :)